Çok güzel bir aşk hikayesiydi. Başlarda biraz sıksada sonraları açılıyor ve ne olduğunu merak ediyorsunuz. Sanki kitabın sonu aceleye gelmiş gibiydi ama yinede güzeldi. Lydia sonlarda sinir olduğum doğrudur. Okumanızı tavsiye ederim.
Aşk ve GururJane Austen · Martı Yayınları · 201897,9bin okunma