Melekkk

Melekkk
@Melek_F
Yorgunsun, dinlenemiyosun... Kırgınsın, kırıklarını toplayamıyosun... Hayallerin var kuramıyosun... Yalnızsın kimsenin yanına gidemiyosunn... Çıkıp gitsen, arkanda bıraktığın kırgınlıkları unutamıyosun...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç alışmadım gülmeye, Hüzün vicdanıma daha uygun
1000Kitap
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir! Dostoyevski
1000Kitap
Müthiş sıkılıyorum. Daha kötüsü, insanlardan soğuyorum galiba. Oysa ben onlarsız, onlara güvenmeden edemem... Ama elimden ne gelir? Sevgiden, yakınlıktan, insanca davranmaktan anlayanlar o kadar az ki... Büsbütün kabalaşmaktansa, uzaklara gitmek daha iyi. Edip Cansever
1000Kitap
Kendi kendine eğlenmek, acılarını unutmak için kendini roman okumaya veren insanlar vardır. Miguel de Unamuno
1000Kitap