Melike ÖZMEN

AN'LA BILİRSİN...
Kişi bir sonraki AN'LA uğraşarak şu' anın gerektirdiğini yapmazsa,bir sonraki AN'DA bir önceki AN'IN ağırlığını ve sorumluluğunu taşır...
Reklam
Hazlarımıza doyuyoruz da, Mutluluğa açız... Sevmek ve sevilmekte aç kaldık. Dıştan dışa doluyuz kusuyoruz işte! Ama içten içe bomboş kanıyoruz işte... M.Özmen
Doğuma koşarken, Ölümü kovalar insan. Ölüme yakalanınca, Doğuma kaçar insan. Ya doğar ya ölür arasında yaşayamaz insan... Gülerken acısına bakar, Ağlarken haline güler insan. Ya güler ya ağlar arasında deliremez insan... M.Özmen
Sen uykuya ben sana hasret...
Nereye gidersek gidelim dışımız da bir gurbet... Nedir bu özlem,insan neye hasret.. Belki de iç iç'e kavuşunca bitecek.. M.Özmen