Seçilmek için birileri birilerini karalıyor,birileride bir yerlerini paralıyor...
Aynı dünyada aynı gökyüzünü aynı güneşi aynı havayı seçmeye gerek kalmadan alıyoruz...Insanların ellerine hayati konularda seçme imkanı verilseydi kimse doğru düzgün yasamayı bile beceremezdi itiraf edelim!İnsan zihniyle oluşturulmuş bir dünya'da yaşamak gerçekten çok sıkıcı...Yaşamak için insan ölçüsünü idrak edememiş,insan hayatını insan seçimlerine bırakmış bir dünya istemiyorum!