Melike ÖZMEN

Yorumlama...
Seçilmek için birileri birilerini karalıyor,birileride bir yerlerini paralıyor... Aynı dünyada aynı gökyüzünü aynı güneşi aynı havayı seçmeye gerek kalmadan alıyoruz...Insanların ellerine hayati konularda seçme imkanı verilseydi kimse doğru düzgün yasamayı bile beceremezdi itiraf edelim!İnsan zihniyle oluşturulmuş bir dünya'da yaşamak gerçekten çok sıkıcı...Yaşamak için insan ölçüsünü idrak edememiş,insan hayatını insan seçimlerine bırakmış bir dünya istemiyorum!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olan-Oluşturulan
Eğer olan şeyi görmezsen, Oluşturulan şeylerle yaşamaya başlarsın. Bana kendi oluşturduğun ve başkalarınin oluşturduğu şeylerden bahsetme. Kendinde Olan'ı göster...! M.Özmen
İnsan tuhaf bir elaman'tsın... :)
Değişim insanın içinde başlar,daha sonra dışarı yansır... Ve insan yapmak istemediğini yapmadığı sürece özgürdür... M.Özmen