Melike

Melike
@Melike11K
Ne hüzün sürekli, ne de sevinçler...
Kütahya
19 Mayıs
28 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
İyi ya da kötü yok, hatta suçlu ve suçsuz birilerini de aramıyorum. Sadece bazı zamanlar, bazı noktalar var. Atılması gereken adımlar, yanında olunması gereken anlar söylenmesi beklenen kelimeler var. Bir de bunların hiç birini yapmayan, sonrasında karşılık bekleyen insanlar var...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Bir gün yeniden görmek ister miydiniz Mihriban’ı” diye sormuşlar Abdurrahim Karakoç’a. “Görmek istemem” demiş. “Değişmiştir şimdi. Ben onun nazarında değiştim, o da benim nazarımda değişti. Öyle kalsın.” ‘İnsanların gönül de kalması, gözde kalmasından iyidir.’ demiş...
Mevlid Kandilimiz Mübarek Olsun🤲
“Eğer beni sevse bir şeyler yapardı” diye düşündü adam. “Eğer beni sevse bir şeyler yapardı” diye düşündü kadın. -SON-
Evvel refik bade’l tarık (Önce yoldaş, sonra yol)