Bir ilişkide kendinizi kırgın ve yalnız hissetmenizin nedeni, kendi ihtiyaçlarınızı görmezden gelirken; başkalarının ihtiyaçları konusunda uyanık olmanız olabilir.
“Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın.”