İnan ki yoruldum,
Birilerine birşey anlatmaktan,
İyi olsunlar diye kendimden taviz vermekten,
Saygım dan susmaktan,
Karşımdakine büyüğüm diye cevap vermemekte yoruldum,
Bir günüm mutlu geçen sonraki her üç gün ağlamaklı benim iyliklerimin karşılığı söylermisiniz ,
Binanın güzel olduğuna bakmayın,
Tavanı su akıtıyor artık(göz yaşı) ,
Duvarları dökülüyor(gücüm tükeniyor),
Yıkılmak üzere ama herkes hala daha ne kadar kullanırız derdinde....