Geç kaldık...
İlk başlarda seninle her şeye geç kaldığımı düşünüyordum. Birlikte çıkacağımız seyahatlere, yiyeceğimiz yemeklere, kitaplara, şarkılara,filmlere, sarılmalara, mutluluğa… ve birlikte yaşayacağımız binlerce şeye geç kaldıysak...
Bundan daha acı ne olabilir?