Üzüldüğüne üzüldüğü kadar, sevin(l)diğine sevinmeli insan..
Kışa yaz diyen baharı getirirmez mi ayazda..
Her yaz da ayaz oluverir geçen her yaz her kışta..
Ne görür sanki bu bakışta, alkışla da yatışla kalkış hep ayakta..
Yak gemileri, kalk eyy halk..
🍊🖌