Gecmisingolgesi

Gecmisingolgesi
@Melissw
Cevapsız sorular
Anton Çehov der ki: İnsanlar, eglebildikleriyle arkadaş, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş olurlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birini güzel olduğu için sevmezsin ki, sen Sevdiğin için güzel olur.
Asla birlikte olamayacağın birine aşık olamak Hakkında bir kitap yazsaydın son cümlesi ne olurdu?
Saniyeler sonra neler olacağını bilmeden yıllar sonrasının hayallerini kurduk.
Oluruna bıraksak her şey yoluna girecek aslında ama biz çırpınmaya devam ediyoruz. Bilmiyoruz ki çırpındıkça daha çok bakacağımızı.