M.

M.
@Mellyyyy
Yine aynı senaryonun içerisinde gibiyim ..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendine odaklanmak,kendi hayatınla meşgul olmak …
Sana iyi gelmeyen hiçbir yerde kalma…
"dehşet yorgunum ve müthiş inançlı.."