GECENİN PRENSESİ

GECENİN PRENSESİ
@Melocan0
RaİnBoW knkmm
💔Çok şey oldu ama gel desen yine gelirim 💔Kalbimi kırdın sevsen yine mutlu olurum 💔Üzdün beni yinede severim seni 💔Hayattan bıktırdın beni ama hayatımın anlamı yinede sensin ❤BU YAPTIKLARIMA GÖRE BEN MALIM
Reklam
Herkes gelip geçiyoda sen geçmiyosun herzaman kalbimin bi yerinde duruyosun aqq💔💔
İşine gelince herkes bizi seviyo ama kimse sormuyo bi derdimiz varmı diye bizse mal gibi onlar üzülmesin diye ugraşıyoruz ne güzel ya
Birinden mesaj beklemek çok zor her bildirim sesinde o mu diye bakmak o değilse yıkılmak çok zor belki mesaj atar diye telefonu bırakmamak çok zor💔💔