Tüm bunlar, bana kendimi bir kozaya kapatmışım hissi veriyordu. Şimdi güzel güzel anlatıyorum ama bu süreci yaşarken bazen ölmeyi istiyordum. Bazen de sanki ölecekmişim, yolun sonuna gelmişim hissine kapılıyordum. Nitekim hayat bizim algıladığımızdan çok daha karmaşık ve büyük bir detay yumağı. Ve tırtılın, "yolun sonu" dediğine; ustalar, "kelebek" der...