Meltem Saygı

Yokluğunun zorluğu varlığının çokluğundandır.
Reklam
ne yaz gibi hissediyorum, ne haziran gibi geliyor bu ay, ne gururlu eğlenceli ve gerçek anlarla doluymuşuz gibi ne de biraradaymışız gibi geliyor. yarattığımız farkları ve başardıklarımızı kutlama hissindeymişiz gibi gelmiyor. böyle ne güzellikleri hissediyorum ne de kötüyü düşünüyorum. canımın deliler gibi istediğine içim gitmiyor gibi. öyle evet ama, değil de gibi hissim. tuhaf.
Gerçekten mi üzülmüştüm, üzülmem gerektiği için mi üzülmüştüm bilmiyorum.
Belki de biraz yorulduk…
Hayat, kişiliğimize ve gelişimimize yakışmayan hiçbir şeyi uzun süre üzerimizde tutmuyor…....