benim güzel savaşım iki türlü, bazen kaçmak bazen izlemek.
iklimlere ya da insanların bazılarına güvenim kaybolmuşsa bu tanrının suçu değil, bu bizim suçumuz,
belki de benim.
ama en iyisi kimsenin suçunun olmaması. kimseye kızgın olmamam bazılarına hafiflik verse de kimseye kızgın değilim.