Ama güzel konu, mesela;
Geçmiş nostaljisi yaparken güzel anılar
seni andığı için mi daha güzel yoksa aslında gerçekten orda çok güzel anıların vardı da değerini bilmeyip, bırakıp şimdiyi yaşarken onları yaşıyım diye bugünü kaçırabilme ihtimalin var mı?
Erbatur Ergenekon. (Videodan çalıntıdır)