Mehmet Diyapoğlu

Mehmet Diyapoğlu
@Memo3331
Hani; İnsan vardır..Üzemezsin, Kıramazsın, Kıyamazsın, Küsemezsin.! Varlığına Şükredersin..! Hah.. İşte o insanlara Selam olsunnnn.. Günaydın yaşamakHani; İnsan vardır..Üzemezsin, Kıramazsın, Kıyamazsın, Küsemezsin.! Varlığına Şükredersin..! Hah.. İşte o insanlara Selam olsunnnn..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yağmur toprağa, Kahve efkâra, Sevgi ise gönüle şifa.." İyi geceler
Vefasızlık çok ağır, ben sadece susacağım. Iyi geceler
Yazmak da kâfi gelmiyor bazen. Avaz seslenişlere dönüşüyor, suskunluklarım. Terk edip gitmiş hikâyemin peşinden koştururken, gözlerimden dökülen sözcükleri, dipnot düşüyorum eksik günceme. Ne kadar anlatsamda Tanrı'ya, bundandır, bitmek bilmez hüzünlerim. Uykusuzluktan değil, göz altlarımdaki morluklar. Onlar benim önsözlerim… Seçil Oğuz
Samimi olun. Samimiyet, Tüm eylemlerimizi onurlu ve güzel kılar. Günaydın Halil Cibran