Yusuf

Uzun oldu, ne zor oldu, kalbim yoruldu sevgilim… Dön gel yer şey kalsın...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler 💤 1k ailesi 😊😊😊
İyi akşamlar 1k ailesi 😊😊😊😊
Olmadığın şey için nefret edilmek, olmadığın şey için sevilmekten iyidir