Mehmet01

Mehmet01
@Memooo01
Dün ne yediğimi bile unutabilirim ama bazı davranışların bana nasıl hissettirdiğini asla unutmam
Reklam
Ne kadar yaşanmış acı hikayelerimiz varsa,hep altında sevdiklerimizin imzası var
Ben bu hayatı yaşamıyorum, ben bu hayata maruz kalıyorum
Papatya gibi olan içimi kaktüse çevirmeye çalışıyorlar
Üzüldüğümüzü bile anlamayan insanlardan mutluluk bekledik
Reklam