Kışı sevenler varmış
Kışı sevenler
Unutmuşlar sokakta yatanı
Oysa sokak çocuklarının
doğa ile savaş vaktiydi
Ben yaşımin orta çağında
Kışın daha başında
Yakalanmış ve atlatamamış gribi
ve bu mücadelede vücudu aciz kalmış
galip mi mağlup mu
Henüz belirlenememişken
Sokakta çocuklar yağmur altında
Yaşı henüz hesaplanamamış
Nüfus kağıdına göre bir kaç yıl
Kışı sevenlere öyle birileri yok
Kışın yatağında sıcak uyuyanlar değil
Yüreğinde soğuğu taşıyanlar
Yavrularını unutanlar
Sevmeyi unutmamış kışın ısıtan sobanın ateşini
Ben kıştan, soğuktan ve yağan yağmurdan
Nefret etmeye devam edeceğim
Sabahın beşinde
Bulabilirsek bir bardak çay ısıtacak
Belki
Soğuyan yüreğimizi
Bulabirsek demli bir çay
Iyi gelecek kararmış yüreğimize
M. menek