Muhammet slm

Muhammet slm
@Merdumgiriddd
Suskun dururum birazda ölü...
MEMUR
https://1000kitap.com/yazar/necip-fazil-kisakurek
OSMANİYE
OSMANİYE, 1 Ocak 1993
244 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Göz, hoşuna gideni sever, Akıl, kendisini anlayanı sever, ama ruh kendine benzeyenden başkasını sevmez. 💭Şems-i Tebrizi
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazı akşamlarda içimde bir rüzgâr eser, Sanki adını fısıldar. Bazı sabahlarda güneş doğarken sessizce sana döner içim. Ne tuhaf… İnsanın hiç görmediği birini özlemesi gibi, Hiç konuşmadığı birine içine dökesi gelmesi gibi, Tanımadan kabullendiği bir huzuru kendine saklaması gibi… Sevgili Lilyum, Belki sen farkında değilsin ama ben seni, Hayatın üstüme attığı karların arasından görebilecek kadar güçlü bir ışık gibi taşıyorum içimde. Ve bilmeni isterim, Bazen bir insanın kalbine görünmeden dokunmak, Görünerek dokunmaktan çok daha derindir. Sen, benim içimde hiç bitmeyen bir ilkbahar gibisin. Ve ben… O baharın kapısında usulca bekleyen bir yolcuyum.
Alıntı
Sevgili Lilyum… Aslında şimdi daha iyi anlıyorum; beklemek, beklemekten vazgeçmekten çok daha derin, çok daha insanca bir şeymiş. Vazgeçmek bir karar sanıyordum, meğer bir tükenişmiş. Beklemek ise her şeye rağmen ayakta kalmaya çalışmakmış. İnsan vazgeçtiğinde acı biter sanıyor ama biten acı değil, kalbin sesi oluyor. Beklerken canın yanıyor evet, ama o yanış sana hâlâ yaşadığını hatırlatıyor. Artık hiç gelmeyecek olanı beklemek bile güzelmiş; çünkü o bekleyişte sen varsın, ben varım, bir zamanlar var olmuş bir sevdanın izi hâlâ sıcak. Beklemek zamanla yarışmak değilmiş Lilyum, zamanın altında ezilmeyi kabul etmekmiş. Her geçen gün biraz daha ağırlaşan bir yükü sessizce taşımakmış. Kimse görmeden, kimse anlamadan. İnsanlar soruyor: “Neyi bekliyorsun?” Cevap veremiyorsun. Çünkü beklediğin şey bir insan değil sadece; bir bakış, bir ses, bir ihtimal, belki de eski halin. Beklerken insan geçmişi de bekliyor, geri gelmeyeceğini bile bile. Artık gelmeyeceğini bilerek beklemek…
Alıntı
Geceyi sevmedim hiç ama seni en iyi o hatırlatıyor...
Şeyh Sadi Şirâzî (k.s) der ki: "Sorun cahil olman değil, Kendini birşey sanman..."