birkaç gündür 5 yaşındaki kardeşimle yakın arkadaşlık sürdürüyorum. verdiğin emekler boşa gitmiyor, arkandan konuşmuyor, kötülüğünü istemiyor ve en önemlisi deniz kızlarının gerçek olduğuna inanıyor. kimse kusura bakmasın ama en temiz dostluk bu yaş grubuyla sürdürdüğünmüş