Mert

Mert
@Mert29
Ne varsa gitti senle beraber çünkü seni sevmekle başlamıştım her şeye..
Reklam
ben hep bir gidiş payı bıraktım sevdiklerime giderken yüreğime gereğinden fazla vurmasınlar diye...
Sana hiç değmezmiş tertemiz duygularım...
Lânet olsun bana seni bu kadar çok niye bu kadar çok sevmişim..