Çehov diyor ki:At hırsızlarını anlattığım zaman, at çalmanın kötü olduğunu da mutlaka belirtmemi isteyen kimseler oluyor ;bunlar düşünmüyorlar ki bu benim değil, mahkemelerin işidir.
O kadar haklı ki bazı şeylerin yanlış olduğunu insanlar, sosyal medyalar, haber kanalları değil de mahkemeler söylemeli.