Merve

Merve
@Merve7106
Güzel düşün, Güzel konuş, Güzel yaşa...
Dostoyevski " İnsancıklar " adlı kitabında "Çok tuaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu." diyor. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu halini tarif ediyor aslında...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Oluruna bırakmayı öğrenmek lazım bazen, detaylı düşünmemek, çaba sarf etmemek. Çünkü en güzel şeyler olacağı varsa aniden oluyor. Kurcalamak noksan aramaktır, kafa karıştırır. Oluruna bırakmak düşündürmez, anı yaşarsın. Ve tüm güzel şeyler kendini aniden belli eder, oluverir... 🌼
"Seni anlıyorum" diyen insanlara William Shakespeare şöyle cevap veriyor; "Hissetmediğin bir şeyi anlayamazsın."
Gülü sevip dikenine katlanmaya gerek yok, papatya sevin.🌼😇 Cahit Zarifoğlu
Bir insanın gelebileceği en büyük mertebe, güvenilir insan olmaktır. Doğan Cüceloğlu 💙