İstediğim her şeyi satın alma gücüm vardı, hayatım duygusal anlamda tatmin ediciydi ve sağlıklıydım. Ama bütün bunlara rağmen bir şeylerin yolunda gitmediğini hissediyordum. Ne olduğunu tam olarak bilemesem de kendimi bu saldırgan dünyaya ait hissetmiyordum. Bu genel kasvet hali beni rahatsız ediyordu. Özümü bulamıyordum.
Eminim sana beynini en iyi biçimde kullanmayı öğreten parlak bir eğitim aldın. Pek çok durumda da bu gayet güzel işe yarıyordu. Peki ya kalbin ne durumda ? Sana kimse kalbini dinlemeyi öğretti mi ?