Daha önce Marquez 'in yüzyıllık yalnızlık kitabını okumaya çalışmıştım ama yarim kalmıştı çünkü dili çok ağdalı bence. Bu kitabı okurken de aynı hissi aldım dili gerçekten ağdalı ve akıcı değil mesela kitap boyu en çok göze çarpan şey Marquez 'in Fransız sanatçılara olan ilgisi en azından ben öyle anladım çünkü sürekli Fransız yazarların ve müzisyenlerinin eserlerinden bahsetmiş. Olay üzerine kurulu bir roman olmamakla birlikte kitaptaki baş karakterleden biri olan Delgadina'nin duygularına dair pek bir ifade bulamadım. En çok merak ettiğimse Delgadina'nin duyguları ve düşünceleriydi oysa.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖