Sonradan Ladislau Efendi'den öğrendiğime göre, ben ne kadar söz vermiş olsam da Portuga ancak Mangaratiba geçtikten sonra evine dönmüş. Hava iyice karardıktan sonra.
"Portuga!"
"Hı..."
"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?"
"Niye?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin.Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."