Merve

Merve
@Mervenur125
"İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için."
"Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzel çaresizliğimsin." Cemal Süreya
Reklam
Elbet bir gün buluşacağız bu böyle yarım kalmayacak...
Müzik
Şimdi açsam pencereyi beklesem Sen gelsen Olmaz ya hani geliversen Hiç bir şey sormasan Hiç bir şey söylemesen Sussam Sussan Sussak. Susuşların anlattığını dinlesek Sırt sırta otursak Katılasıya ağlasak Sormasak birbirimize sebebini Sarılsam Sarılsan Sarılsak. Ve yine hiç bir şey konuşmasak Ama anlasak Ne vardı sahi Olmaz ya Hayal ya Hani diyorum olsa ne vardı.Cemal Süreya
"Gelmeyeceğini bildiğin birini beklemek nasıl bir şeydir bilir misin ? Buluşacağınız bir yer yoktur ama her yerde onu beklersin. " Kahraman Tazeoğlu
Hiçkimseyi, rüyanda görecek kadar sevme. Çünkü o zaman uyusan da geçmez.
Reklam