Açıkcası hiç böyle beklemiyordum. Çok etkilendim. Kitabın her cümlesinde not alma isteğime ve gözyaşlarıma hakim olamadım. Çok güzeldi.
Eleştiri değil ama ufak bir tavsiyem var keşke hadislerde de kaynak gösterilseymiş. Sıhhatine sahih olup olmadığına dair delil sunsaydı daha güzel olurdu.