Hani olurda bana bişey olursa seni çok çok sevdiğimi asla unutma seni çok seviyorum. Öyle bişey olsa burda sana yazdığımı bir şekilde bulursun. Adını falan yazmama gerek yok sen biliyorsun zaten kimi nasıl çok sevdiğimi bende ki yerini bunu ancak kime yazdığımı. Bay Delimmmm. Bütün aşk şiirleri sana olan aşkımı sevgimi anlatmakta yetersiz kalır. Sen benim en güzel yanım, sen benim bütün kötülüklerimi iyiye yoranımsın. Sen benim herşeyimsin...
Bilmiyorum ki nasıl ifade edeyim bilmiyorum ki nerelere yazayım Dünya unutmasın her yere kazınsın.
Annem babamda hiç kızmasın yani çok temiz seviyorum onu ki kızamazlar bence anlarlar herşeyden çok sevdiğimi. Sen bana demiştin ya her o kelimeyi söyleyişimde gözlerim dolunuyor. Biliyor musun yabancı değilim zaten her söyleyişmde değil her hissedeşimde düşünüşümde.. Sana olan sevgim gözlerimden de taşıyor. Ne kadar uzatırsam uzatayım boş anlatamıyoru♡M..