Zoruma gitti bişeyler aşamıyorum ondan bu haller. istediğimden değil. İstemeyi geç, istemeyi istemeye yeltenmekten utanır hale getirdin. Ne yaptın sen ya.. Hiç mi oturup düşünmüyorsun ne yaptım acaba diye?.. Devamı var daha, neler neler yapacaksın bu ne ki? Bir zoruma gider, iki gider hadi üç dörtte gitsin beş altı dur der nereye kadar zoruna uğrayıp duracaksın. O zaman bunları yazmakta içimden gelmez merak etme diyecemde, etmiyorsun zaten, edemezsin zaten. Ne öfkeliyim be şuan ahh ahhh...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tabikide istemem seni. Seviyor muyum, sevmiyor muyum orası beni ilgilendiren taraf. Seni ilgilendiren tarafıyla alâkanı kestim. Allah büyük ne olur belli olmaz eğer olurda gelirsen, istemem başkasının yârini.
Affetmeyin. Varsın kibirli desinler. Gaddar, kötü desinler varsin nefret etsinler. Ama kalbinize inen şeyleri affetmeyin. Onlar yaparken sorun yoktu da siz affetmeyince mi kötü olacaksınız. Bırakın kötü bilsinler...!