Çok sevdiğim, can bildiğim bir kardeşim vardı. "Aga o da gitti be" diye dert yanar, birbirimizden teselli bulurduk. Uğruna ölümü dahi göze aldığım oldu, istese ve gerekirse ölürdüm de. Zamanla ellerimin arasından kayıp gitti ve bana onu kaybetmekten başka bi seçenek kalmadı. Yaşıyor ama çok uzakta. Her türlü uzakta.