M.Y

M.Y
@Merveyildirim
Yaşadıkladınızı düşününce sizinle ağlamak ile gülmek arasında kaldığınız oluyor mu?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Çok sevdiğim, can bildiğim bir kardeşim vardı. "Aga o da gitti be" diye dert yanar, birbirimizden teselli bulurduk. Uğruna ölümü dahi göze aldığım oldu, istese ve gerekirse ölürdüm de. Zamanla ellerimin arasından kayıp gitti ve bana onu kaybetmekten başka bi seçenek kalmadı. Yaşıyor ama çok uzakta. Her türlü uzakta.
En başından belliydi hikayeye babasız başlayarak, bu yolu sürekli düşüp kalkarak, hüzünlerle, vedalarla, kazık ve eksikliklerle geçireceğim.
Çok inanarak çıktığın yoldan hüzünle dönmek kadar acı veren çok az şey var hayatta. İnancından kırılmak çok şey götürüyor insandan.