M.Y

M.Y
@Merveyildirim
Kaybettiğin kişinin eski mesajlarına rastlamak... nasıl da herkesin gidip onun yine de kalacağına inanmışım.
Reklam
Kendinden nefret etmekte ayrı bir yük.
Hadi böyle yaşa derken kalbimize sormuş mu?
Tek damla gözyaşına kıyamadıklarım, beni gecelerce hıçkırıklara boğdu. Merhaba yalnızlığım.
Ben kaybettim. Bana tek adım gelmeyen insanlara, hep koşarak gittim.
Reklam