beni güzel hatırla
dizlerimde uyuduğunu düşün,
saçını okşadığımı.. üşüyen ellerini ısıttığımı..
mutlu olduğun anları getir gözünün önüne
alnından öptüğüm dakikaları
birazdan kapını çalan kişi olabileceğimi düşün,
şaşırtmayı severim biliyorsun
bu da sana son sürprizim olsun
şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum
beni güzel hatırla
gidiyorum.
beni güzel hatırla
unutulmaz geceler bıraktım sana
sana en yorgun sabahlar
gülüşümü.. gözlerimi.. sonra sesimi bıraktım,
en güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka
söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye
vedalar bıraktım duraklarda
ne arasan bir sevdanın içinde
fazlasıyla bıraktım ardımda.
beni güzel hatırla
çünkü sevdim seni ben,her şeyini
sana sırdaş oldum, dost oldum, koynunda ağladın..
yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini
beni üzdün kınamadım
alışıktım vefasızlığa, el oldun, aldırmadım..