veve

veve
@Mervtzn
dans ettik durmadan, kırık camlar üstünde'
Aslında herşey çok başka olurdu.. biraz çaba gösterseydin” demiştin ya bana -üzüntülü- hani hiç sesimi çıkarmamış ve pencereye dönmüştüm.. Kapı sesiyle saç tellerime kadar biriken ağrıyı atmak istercesine haykırarak.. Her neyse.. Ben beklemeye devam ediyorum, senin burada kalman doğru olmazdı zaten.. Hoşça kal diyememiştim ya sana, Hoşça kal.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Yaşıyoruz sessizce yaramızı severek ' “ Bak bu yara annemden, işte bu babamdan, buradaki ilkokul öğretmenimden, haaa şu en derin olan mı onu ben açtım bilmeden. En çok da o acıtıyor canımı, en çok o kanıyor.”
Sonra aramıza şehirler girecek, Hiç karşılaşmayacağız Tesadüfler bile bir araya getirmeyecek. Sonra da belki birimiz ölecek ve diğeri hiç bilmeyecek...
Çocukların uçurtmalarına benziyorsun Biliyor musun… Rüzgarı hiç dinmeyen bir mavilikte Güneşli sular gibi gülümsüyor yüzün. Ve ben çok aşağılarda Katı ülkesinde toprağın Tutulmuş heyecanına Titreyerek izliyorum süzülüşünü… Bir hazin hızla uzaklaşıyor her şey
Neden öyle sessiz duruyorsun söyle? Şarkın mı tükendi dersin, biten günle, Yoksa gün mü bitti şarkınla beraber? Çığlıklar, içinde can verdiği bu an, N'olur, gözlerine geceler dolmadan, Bana altın gibi bakışlarını ver...