Hani hayat daha güzel bir yerdi arkanda ben yürürken, umut ekiyorduk her gece arka bahçesine yarınların, unuttun mu, n’olur hatırla.
Tanrı bunu affeder, hatırla.
Biri gelsin beni buradan alsın, biri beni yeniden yaratsın, biri beni tekrar doğursun, biri büyütsün, biri lütfen beni yeniden sevsin.
Her şey ziyan etmiş herkesin yerine,her şeye ben yenildim.
Ben senin yokuşlarında son sürat sana doğru koşarken vuruldum, bir adım dahi atmadın, dönüp bir kere bakmadın. Bir çiçek, cehennemde de çiçekti, darılmadım.
Zihnimde kaç kere vurdum seni, kaç kere öldürdüm, kaç kere diriltip kaç kere sevdim hatırlamadan korkuyu zapt ettim.
…
Umudunu kestiği ilk yerden, eve döner insan hep.