Meryem

Meryem
@Meryemm_n
"Bazen her şey doğru bir sebep için ters gider."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ahmet Hamdi Tanpınar' ın hayal kırıklığını şöyle betimlemesi çok doğru: " İnsan talihi bu idi . Hiç kimse yıldız olarak kalamıyordu. Muhakkak hayalimizdeki yerinden inecek , herkese benzeyecekti."
" Ağaca çıkarken kırdığını her dalın kıymetini , inmeye çalışırken anlarsın."
" Güzel göründüğüne aldanma insanın makamı kalbidir."
" Mutsuz değilim sadece neşemi kaybettim."