mest

mest
@Mesutgibi
14 Şubat çok saçma bence seven bir gün değil her gün sevdiğini belli etmeli!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana baktı diye sevdi mi sandın? Seni öptü diye evlenecek mi sandın? 2019 senesindeyiz güzelim sen o iti Adam mı sandın???
Ben artık sadece dizim kanadığında canım yansın istiyorum çok koştuğumda kalbim hızla çarpsın istiyorum çocukluğumdaki gibi...
Madem anlamayacaktın dinliyormuş gibi yapmasaydın...