Merve Elman

Merve Elman
@Mevo666
Sahipsizdim, kimsesizdim ve hiç olmadığın kadar sessizdim. Ölecek bir yerim, yatacak bir mezarım bile yoktu.
Reklam
Lakin bildiğim tek şey yalnız olduğum. Etrafıma bakınıyorum ne bir kara parçası, ne de bir başka sandal. Kimse yok ve belli ki; ben hiçbir yerde değilim. Hiç diye bir yer var mıdır bilmiyorum, lakin benim bir şehrim olsa, bir yerim olsa, mesela bir diyarım, bir beldem ve belki de bir evim sadece, ismini muhakkak 'hiç'koyardım.
"UZAKLAR" diye bir yer vardı ve oraya gidiyordu herkes...
Sürekli ıslak, ÇOK GÜLEN o kızın gözleri.
Bazı durumlardan, bazı kişilerden, bazı yapılanlardan, bazı söylenenlerden seneler sonra bile nefret edeceğim.
Reklam