Penceremden Gördüğüm

Penceremden Gördüğüm
@Mevzuuu
Mevzunun ortası
4 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
Sıkıntı deme hacı, hayırlısı olsun de.Hayırlısı olsun.Seni severim (yaşasın içimde sen geçen geniş zaman.)Teşekkürler İOK teşekkürler.Bu yazı sana İOK teşekkürler.Ha birde 4U :)
Reklam
Onunla olmak kolaydır, o olmak zordur.Çünkü onun kafasının içi uçlardadır.Normal olma yetisi zayıf, çabalama inancı kuvvetlidir.Yaralanır, yalanlanır ama ölmez.Çünkü savaşcılar ölmez, ölemez böyle öğretildi ona.Kafamın içindeki sesleri susturabilsem saadete kavuşmuş olacağım.
Yüreği soğuyanın savaşı biter Alıntı
Düşmeden iltifat etmeye çalışmak =dil belası+ bir tutam dur la bebe otu.Kaynatmayın demleyin. F.K. abi ve İOK bunlar ayrı. Susuzlar su aramaz, su susuzları arar.Yusuf zindan görmedi, zindan Yusuf gördü.