Penceremden Gördüğüm

Penceremden Gördüğüm
@Mevzuuu
Mevzunun ortası
4 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
Kör bir şoförün kullandığı arabayla gece yolculuğu veya dilsizle derin sohbetler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Taş yerinde ağırdır derler.Bendeki yerinde kal.
Navigasyona gerek yok, o seni bulur.
Dağa çıkıp ulumamaklada kurt olunmaz
Ulan İbrahim gece gece güldürdün.Allah gönlünden saadeti eksik etmesin inşallah.Amin diyenler yoruma gül bırakmasın, gül İstanbul'da.Auuuuuuuuuuu
Sulhi bey özgür ama tutsak demişti.Sende sensiiiiinnnn abiiiii.Peki F.K.🌹 ne dedi?Tabikide söylemem çünkü onu seviyorum.Lay lay lom galiba bana göre sevmeler hobaşinanay yavrum şina şina nay pardon besteye girdim.