Penceremden Gördüğüm

Penceremden Gördüğüm
@Mevzuuu
Mevzunun ortası
4 okur puanı
Eylül 2024 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dışarıya hayırdır sana yaaa öyle mi?
Devlet malı olmasaydı üşüme diye parkı yakardım.
Onu yapmasaydım iyi miydi?
hutbeyi dinledim İbrahim.Cuman mübarek olsun.
Güneş kaaarlı dağlarla Denizleeer kumsallarla Çiçekleeer ilkbaharrla Benn seninnle mutluyum