"Her şeyde kusur arıyorsunuz, her şeyde çirkinlik buluyorsunuz ve sizin gibi olmayanlara tepeden bakıyorsunuz. Dünyanın en güzeli de olsanız, en güzel yerini de görseniz hiçbir şeyden keyif alamazsınız siz. Bakışınız çirkin, kafanızın içi çirkin.Sizin ben bakışınızı …..