Bazen, ailelerimizi bilmeden, zamansız bir şekilde eleştiriyoruz. Bizlere aşırı baskı uyguluyorlar diye durmadan söyleniyoruz. Ama o baskı olmazsa her konuda kendimizi kaybederiz. Özümüzden, kültürümüzden uzaklaşırız, kendimiz olmayız. o baskı bizi iyi şekilde frenliyor dengeliyor. Bizi birbirimize bağlıyor..