Annem öldüğünde beri, bin kez ölmüşüm!Hediye kitap dağıtan Bay esnaf-İnsan dehası,Sevgili Psikoloğum Dostoyevskyi serilerini okuduğumdan beri huzurum yok.
Bazı kadınlar storide kendilerini çekerken,masumca gülüp, başını sallayıp, video çekerken, aniden kolunda serum İle dua edin ne olur yazıyla paylaşıma verip, nazara geldim ya yalanına ilgi istiyorlar.
Herkes kendi kendine söyleniyor nerde eski bayramlar. Bayramlar aynı sadece değişen insanlar. Herkes kendi evin ağası olmuş, kimse kimsenin evine gitmiyor.O benim evime gelsin , ben onun evine niye gideyim ki, diyip Bireyselleştirdikleri için saygı sevgi diye bir şey kalmadı..Hepinize iyi bayramlar.