Bir çocuğa ,bildiği dünyanın dışında başka dünyalar olabileceğini sezdirmiş biri ,çocuk için kahraman olur bence . Sizin kahramanınız var mı ? En azından çocuklunuğunuzda.
“Karanlığın en koyu anı ,aydınlığın en yakın olduğu andır .” derler. Bunu ceberrut bir iktidarın ,insanların hayatını karartmışlığı nedeniyle söylerler .
İnsanın kendi içini bilmek istemesi fakat nedense bir türlü bilememesini kastediyorum. İnsanın kendini bilinmez bir başkası olarak hissetmesi , kendine tanıması gereken bir yabancı gibi bakması …
Hani insanın içinde yaşamak istediği şeyler vardır . Yaşamaya fırsat olmamıştır . Yaşanamayanlar içeride birikmiştir . İçeride biriken kendini dışarı vursa hayat daha güzel olur inancındayım.