Mizginnnn

Şu aralar gökyüzünü kara bulutlar kaplasa da güneşin elbet bir gün parlayacağından umudumu kesmiyorumm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evet o kitabı rafa kaldırdık bir daha indirmemek üzereee... Böylece bir hikâye daha bitmiş oldu ( çoktan yapılması gerekiyordu da.)
Her gün daha kötü ne olabilir ki diye uyuyup öncekinden beter şeylere maruz bırakıldıkça ümit etmek gülünç gelmeye başlıyor insana
İnsan kendine bile itiraf edemediği yükleri Allah'a bırakınca rahatlar
Hayırlısı....