siirselog

"Bizim en büyük kusurumuz herkesi kendimiz gibi sanmamızdı."🌿
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yağmurda koşan bir çocuk olsam Vedalaşır gibi bildikleriyle.Kendinden mahrum kalır mı insan?Kalsam.Duralım burada, güzel esiyor!”
Biz kırıldık, daha da kırılırız. . .🍂
Biz napıyoz la bu hayatta?birileri demiş sınırları çizmiş burda yaşıyacan demiş.Birileri demiş ki bu maaşı alıcan demiş bu okula gidicen demiş bunlara karşı çıkmıcan demiş.Bunların hepsi ben söylemeden önce ben yapmadan önce birileri tarafından söylenmiş.Ben istemedim ki bunların hiçbirini..
”Gökyüzü herkesindir.”