siirselog

Avazım çıktığı kadar susuyorum.🥀
Reklam
'Gidelim buradan... Göğsünü sıkan, içini daraltan o laneti geride bırakıp gidelim. Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık. Yağmuru güzel yağan bir yere gidelim. Gidelim buradan... İlaçlarını yanına alma. Kitaplarımı almayayım ben de. Biraz da onlar çıldırtıyor mu bizi? Havası ilaç, denizi kitap bir yere gidelim... '🍂
"Sırrını rüzgara fısıldarsan, ağaçlara söylediği için suçlayamazsın."🌼
Çünkü içim, makul bir saatte uyuyabilecek kadar huzura kavuşmadı henüz.🥀
Arayanı arayın soranı sorun seveni sevin değer verene değer verin bu dünya kimseye kalmaz kalp kırmanın hiç bir manası yok...✨
Reklam